Leverancier Nedap heeft het cliëntportaal Caren vernieuwd. Als gebruiker van Caren heb je hierover een bericht ontvangen van Nedap.
Heb je na de overstap problemen met inloggen of heb je vragen over het gebruik van Caren? Neem dan contact op met helpdesk. De leverancier heeft hiervoor een speciale pagina op het internet en er is een speciaal telefoonnummer en een contactformulier.
De helpdesk is te vinden op: Informatiepagina nieuwe Caren : Caren. Hier vind je na de overgang ook het formulier om te mailen en het telefoonnummer.
Nedap heeft een supportlijn ingericht voor cliënten, voor vragen over de nieuwe Caren. Telefoonnummer 054 447 1234.
Mailen: op de website bij contact kun je een bericht sturen naar Nedap.
Filmpje: Wat er allemaal is veranderd legt Nedap uit in dit filmpje. Deze video legt op een rustig tempo uit wat de grootste verbeteringen en veranderingen zijn.
We vragen je om over de overgang naar de nieuwe Caren niet te bellen met Carintreggeland maar met Nedap.